wtorek, 21 maja 2013

Szampon Radical

Cześć kochani!:)
przepraszam Was za dłuższą przerwę, musiałam pożyczyć komuś aparat a post bez zdjęć to sami wiecie..;) ale już wracam. co tam u Was słychać? niektórzy zapewne są już po maturze, niektórzy kończą rok szkolny a kolejni tacy jak ja przygotowują się do sesji;)?

dziś chciałam Wam pokazać szampon na który ostatnio się przerzuciłam czyli RADICAL
ostatnio myłam wella, ale chyba zmienili recepturę bo nagle miałam po nim tłuste włosy;/, potem dove, ale postanowiłam kupić jakiś bez tych wszystkich chemikaliów i powiem Wam że mnie pozytywnie zaskoczył!

od producenta
Szampon wzmacniający
Wyjątkowo łagodny i bardzo dobrze tolerowany przez skórę głowy szampon do częstego mysia włosów zniszczonych i wypadających.
Specjalnie opracowana receptura- Naturalny ekstrakt ze skrzypu polnego, prowitamina B5, inulina z cykorii-  
wyraźnie wzmacnia włosy oraz hamuje ich wypadanie. Dzięki regularnemu stosowaniu, włosy stają się sprężyste i mocniejsze oraz aksamitnie gładkie i lśniące, dobrze się rozczesują i lepiej układają. 

Moja opinia
*bardzo mało się pieni, prawie że w ogóle, ale mimo to moje włosy są czyste;) (mało chemii, to duży +!!!), niby wydajny ale przez to że się mało pieni nakładam go więcej.
*ma delikatny zapach
*konsystencja jest dość rzadka w porównaniu do innych szponów 
*włosy zaraz po umyciu są dość hm.. "szorstkie", suche, nie mogę powiedzieć czy ciężko się rozczesują po nim włosy bo ja mam kręcone to moje zawsze się ciężko rozczesuje;).
*włosy są po nim lśniące i czuje efekt takiej "lekkości"
*zauważyłam poprawę kondycji skóry głowy;).


ogólnie daje mu w skali od 1 do 5  ocenę 4!. myślę że jeżeli nie znajdę innego ziołowego to będę go dalej kupować bo ogólny efekt jest zadowalający. :) polecam!




pozdrawiam Was serdecznie!:*

13 komentarzy:

  1. O chyba go sprobuje ;) a Tobie polecam green pharmacy,ja bardzo lubie ich produkty ;)

    Wpadnij do mnie,wrocilam po ptzerwie,jest tez rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy go nie próbowałam, nie miałam nawet takiego pomysłu żeby ziołowy szampon stosować. Jakieś odżywki kiedyś tak ale szału nie było.
    Nie obijaj się Marta! Dawaj nową notkę bo Ci aby wejść nabijam hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post! I'm your new follower! I hope you visit my blog sometimes. Thanks! :) Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń
  4. mój ulubiony :)
    35dni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że włosy są po tym lśniące:) Ja czekam na wakacje - zakończenie roku już w piątek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi mates, pleasant article and nice urging commented here,
    I am genuinely enjoying by these.

    Have a look at my web blog - best golf gps system

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi this is kinda of off topic but I was wondering if blogs use
    WYSIWYG editors or if you have to manually code with HTML.

    I'm starting a blog soon but have no coding know-how so I wanted to get guidance from someone with experience. Any help would be greatly appreciated!

    Also visit my blog ... home improvement tips

    OdpowiedzUsuń
  8. Na moich włosach w ogóle się nie sprawdził (choć je ładnie mył ;)). Mam cienkie i delikatne (proste) włosy, a on je bardzo plątał :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, wysoka ocena :) Mnie opakowanie nie zachęca i nie sięgnęłabym po niego widząc na sklepowej półce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hej! ;3 postanowiłam wrócić po długiej nieobecności i serdecznie zapraszam na nowy wpis!
    http://carrotsx3.blogspot.com/ pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje zostałaś nominowana do Libster Blog Award ! Więcej informacji u mnie aggie-agie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Definitely believe that which you said. Your favorite justification appeared
    to be on the web the simplest thing to be aware of.
    I say to you, I certainly get annoyed while people consider worries that
    they just don't know about. You managed to hit the nail upon the top and also defined out
    the whole thing without having side-effects , people could take a signal.
    Will probably be back to get more. Thanks

    Also visit my web blog - lucky brand long sleeve

    OdpowiedzUsuń