środa, 1 maja 2013

AA Ultra Nawilżanie - Krem intensywnie nawilżający

Cześć kochani:), zapewne większość z Was jest teraz w rozjazdach;) i prawidłowo! ja dlatego tez że niestety jutro pracuje to nigdzie nie mogłam pojechać:(. Ale Wam życzę przede wszystkim wypoczynku i udanej pogody!

Chciałam Wam przedstawić dziś krem AA który ostatnio używam i jestem strasznie zadowolona!!!
a mowa o
   Kremie intensywnie nawilżającym z serii Ultra Nawilżenie z AA

od producenta:
Chroni przed wysuszaniem skóry
Krem wyraźnie poprawia stan suchej skóry.
Skuteczność i bezpieczeństwo potwierdzone badaniami na osobach z chorobami alergicznymi skóry.
Badania dermatologiczne wykonane w Klinice Dermatologicznej AM w Gdańsku, obejmujące grupę 60 osób nie wykazały żadnej reakcji alergicznej.
Nie zawiera barwników.
Posiada pH neutralne dla skóry.
 
Algi Durvillea antartica z wód Antarktyki chronią skórę przed szkodliwym działaniem czynników
środowiska oraz przywracają jej właściwą równowagę.
Alantoina i d-pantenol działają łagodząco.
Produkt przeznaczony do pielęgnacji twarzy dla kobiet od 20 roku życia.
Hypoalergiczna kompozycja zapachowa.

Moja opinia:
*krem ma bardzo lekką konsystencję
*bardzo dobrze nawilża!, skóra jest po nim mięciutka i delikatna
*dobrze się rozprowadza, nie roluje się
*ma delikatny, przyjemny zapach
*świetnie nadaję się pod makijaż
*brak parabenów i barwników to duży plus!
*kupiłam go za jedyne 9 zł tutaj ---> klik





podsumowując,
Mam mieszaną cerę, i niestety po zimie w niektórych okolicach na twarzy skóra mi się przesuszyła, po tym kremie w ciągu paru dni nie ma po tym nawet najmniejszego śladu! krem świetnie się rozprowadza, nawilża i  nadaję się pod makijaż! cenę uważam za przystępną, lepszego kremu nawilżającego jeszcze nie miałam! polecam gorąco! w skali od 1 do 5  daje 5!

pozdrawiam Was serdecznie!:)

8 komentarzy:

  1. intensywnie nawilżający do cery suchej...mam mieszaną...podejżewam że nie polubilibyśmy się ;) kiedyś miałam taki ładny różowy nawilżający do suchej i bardzo suchej, gdy miałam typowo suchą skórę, niestety ściągał i nieprzyjemny był...
    co do linera jest do prawdy świetny! strasznie szkoda, że nie ma większej gamy kolorystycznej jak choćby w przypadku lakierów z tej samej limitowanki :|

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio kupiłam sobie krem AA z serii +18 i jest cudowny :) niedługo musze go zrecenzowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro taka dobra ocena to musze go poszukać w drogerii ;))

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello! Your write-up rocks too as getting a respectable amazing comprehend!
    ??
    I can??t really support but admire your weblog site,
    your web site is adorable and nice
    My partner and I stumbled more than right here unique website and thought
    I need to check items out.
    I like what I see so i'm just adhering to you. Appear forward to exploring your net web page however once more.

    Look into my site; free iphone converter

    OdpowiedzUsuń
  5. You are so interesting! I do not believe I've truly read through a single thing like that before. So wonderful to find another person with unique thoughts on this subject. Really.. thank you for starting this up. This site is something that is needed on the internet, someone with a bit of originality!

    My web page :: wycieczka do zakopanego

    OdpowiedzUsuń
  6. Hey would you mind letting me know which webhost you're
    utilizing? I've loaded your blog in 3 completely different web
    browsers and I must say this blog loads a lot faster then most.
    Can you recommend a good web hosting provider at a honest price?
    Many thanks, I appreciate it!

    Also visit my blog; paid surveys

    OdpowiedzUsuń