niedziela, 7 kwietnia 2013

AVON Szminka LUXE

Cześć kochani!!!:)
no.. święta były.. urodziny były.. wiosny jeszcze nie, no i w gruncie rzeczy chyba tego każdy z nas teraz najbardziej wyczekuje!
a co za tym idzie... zmiana ubrań... kolorów gardoroby i przede wszystkim poprawa humoru!!:)
no ale nie przeciągając dłużej, dziś chciałam Wam pokazać "luksus w pigułce",... czyli  
                                    szminkę LUXE od AVON;)!

no jak dla mnie samo opakowanie szminki jest mega!! to złoto...:)! może i duże.. ale robi wrażenie!

szminka luxe avon

No więc ja mam odcień provocaive pink - piękny, soczysty różowy!
 ogólnie to wybór jest duży bo aż 16 odcieni.
tu na zdjęciu macie przedstawione (nie wszystkie).

 

od producenta:
Luksusowa formuła, w której zakochasz się od pierwszego muśnięcia.
Bogaty kremowy kolor otula usta miękkością i nawilżeniem, nadając im pełny, zmysłowy kształt.

Moja opinia
*szminka rewelacyjnie kryje!
*ma kremową konsystencję, która rozprowadza się bardzo łatwo
*ma bardzo ładny, intensywny kolor
*bardzo ładnie błyszczy
*trzyma się dość długo
*po niej (nawet jak już ją "zjesz";), usta pozostają miękkie jak po balsamie!! co strasznie mi się spodobało!)
*usta rzeczywiście wydają się pełne, chociaż ja mam tak duże że aż takiej różnicy nie widać;)!

ogólnie rzecz biorąc.. to teraz moja szminka numer 1!!! zakochałam się w niej!:)
cena ok. 20- 25 zł
polecam ja gorąco!!! a efekty oceńcie sami;)

avon szminka luxe

luxe szminka avon

luxe pomadka avon

szminka luxe avon

luxe avon szminka

avon luxe szminka

szminka luxe avon

p.s biorę udział w konkursie, niby nic.. ale może mi się uda? statysta..zawsze to jakaś przygoda! pomożecie? :)wystarczy tylko kliknąć! z góry dziękuję za każdy głos. >>klik<<

pozdrawiam was serdecznie!:*



19 komentarzy:

  1. Opakowanie robi wrażenie to fakt ;)
    Lubię ten kolor bardzo ale jakoś nie mam przekonania do AVONU w kwestii pomadek.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej ale ci ladnie w tym odcieniu, ale i ty sliczniutka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny kolor :)
    masz piękne usta, takie pełne :) idealne do pomadek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zagłosowane :} jesteś tak śliczna że powinnaś grac gdzieś główną rolę :)
    Niesamowite usta w każdym odcieniu!!
    Pourodzinowe najlepszego, spełnienia marzeń, mnóstwo uśmiechu i dobroci od obcych i od najbliższych , gwiazdki z nieba i zero smutków i samej radości z życia oraz tych najmniejszych rzeczy :)xoxoxo ;* ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prostownicy nie mam w domu , moje włosy miały delikatny z nią styk 2 lata temu w wakacje, ale wtedy były w stanie idealnym bo to Grecja była ;), a suszę suszarką ze 3 razy w roku ;)

      Usuń
  5. Ale masz śliczne usta :) Chyba skuszę się na tą szminkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. albo kup sobie próbki i wypróbuj:) teraz jedna kosztuje 1,20zł!:)

      Usuń
  6. Śliczny kolor, przy następnej okazji na pewno wypróbuje. ♡ obserwuje. xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Zagłosowałam:)
    Ślicznie Ci w takim delikatnym makijażu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda na fajną, konkretną szminkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna kolor, pomadki własnie sie skusiłam dzięki Tobie i ją zamówiłam

    OdpowiedzUsuń