piątek, 20 września 2013

Parę ciekawostek o cerze i trądziku

Cześć!:)
jestem już po egzaminie z praktyk, oficjalnie przywitałam III rok czyli licencjat;), ale zanim 1 zjazd to jeszcze zostało parę dni wolnego;)!

dziś Wam przedstawię kilka ciekawostek o cerze i trądziku, zapewne niektóre z Was dużo o tym wiedzą, ale są też osoby które takich informacji szukają, ja np. niektórych rzeczy nie wiedziałam..;) m.in., że od wyciskania krostek robią się przebarwienia!.....




*Nigdy nie wyciskaj krostek. Skutkiem takich zabiegów są rozszerzone na stałe pory i przebarwienia!

*Ogranicz produkty zawierające cukier - Australijscy naukowcy twierdzą, że rezygnacja z produktów zawierających cukry proste (słodycze, białe pieczywo, ryż) może zmniejszyć trądzik o ponad 20 %!
Zamiast tego jedz warzywa, (np. surowa marchew świetnie działa na cerę!), ciemne pieczywo, grube kasze.

*Zrezygnuj z ostrych przypraw, zamiast tego używaj zioła.

*Uważaj na mleko - badania potwierdzają, że osoby które piją codziennie co najmniej 2 szklanki mleka częściej mają kłopoty z cerą, zamiast mleka sięgaj więc po jogurty, kefiry, maślankę.

*Oczyszczaj twarz- do mycia twarzy używaj żeli i pianek - najlepsze są preparaty dostępne w aptece, ponieważ maja skład niepowodujący podrażnień (np. firmy Iwostin, Pharmaceris T, Bioderma, Vichy).

*Potem przetrzyj skórę bezalkoholowym tonikiem.

*1-2 razy w tygodniu stosuj maseczki oczyszczające 

*Nawilżaj - Zawsze po umyciu smaruj skórę lekkim kremem nawilżającym.

*Odpowiednio się maluj- jeśli masz problemy z trądzikiem możesz używać podkładu i pudru pod warunkiem że będą to kosmetyki mineralne.

!!!***Uwaga! powyższe informacje dotyczą trądziku nie leczonego dermatologicznie (pojawiającego się sporadycznie) ;) źródła info-  (różne gazety).



A jak tam z Waszą cerą? idealna czy raczej czasami jest problem?



Jeżeli lubicie zaglądać na mojego bloga, bardzo serdecznie zapraszam Was
 do polubienia mójego  --->FANPAGE<--- może niedługo dobije 50 osób:)!
  oraz do dodania mnie do obserwatorów:)!



p.s chcecie posta ze zdjęciami z Egiptu?

pozdrawiam Was serdecznie!:)

15 komentarzy:

  1. Moja cera raczej bezproblemowa, choć czasem pojawiają się niespodzianki. Pokaż zdjęcia z Egiptu, poczujmy klimat wakacji w tą nadchodzącą jesień! :)
    Jesteś bardzo ładna, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Twoja urodą powinnaś brać udział w reklamach szminek albo tuszy do rzęs!:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe, ojej, dzięki, ale aż taka ładna chyba nie jestem;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz naprawdę bardzo ładną buzię ;*

    zapraszam do mnie w wolnej chwili i co powiesz na wzajemną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam mieszaną cerę, której obszarem problematycznym jest czoło. Skóra szybko przyzwyczaja się do kremów i muszę często zmieniać kosmetyki...ech:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że ja nie mam problemów z cerą, bo ostrych potraw nie mogłabym się wyzbyć ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wish I could understand better your beauty tips!
    Win $100 to spend on Cichic!!
    Come back soon to visit me on Cosa Mi Metto???

    OdpowiedzUsuń
  8. If you are going for finest contents like myself, only visit this web page every day because it offers quality
    contents, thanks

    Here is my site :: p portable bluetooth speaker

    OdpowiedzUsuń
  9. Spot on with this write-up, I absolutely believe that this website needs far more attention. I'll probably be back again to read through more, thanks for the information!

    Also visit my blog post - genuine leather marshal

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello! I know this is kinda off topic but I was wondering if you knew where I could get a
    captcha plugin for my comment form? I'm using the same blog platform as yours and I'm having problems finding one?
    Thanks a lot!

    My homepage :: paid surveys, http://paidsurveysb.tripod.com/,

    OdpowiedzUsuń
  11. Highly energetic blog, I liked that bit. Will there be a part 2?


    Feel free to visit my web page :: quest Bars

    OdpowiedzUsuń