niedziela, 15 września 2013

Mascara MEGA EFFECTS AVON

Cześć moi drodzy:),
dziś chciałabym Wam pokazać nowość z AVON, czyli  
        mascara MEGA EFFECTS ;)!
zapewne wiele z Was na pierwszy rzut oka myśli.. cóż to oni znowu wymyślili.. co to za wynalazek.. i wiele z Was pewnie nie wiedziałaby jak się tym malować..;)
Nic bardziej mylnego! wypróbowywałam to teraz przez parę dni i muszę przyznać że jestem pod wrażeniem;)!


od producenta:
MEGA EFFECTS - pierwszy tusz z panoramiczną szczoteczką, która dopasowuje się do naturalnego kształtu rzęs, 
*Efekt mega intensywnej czerni - dzięki ultra-czarnym silikonowym pigmentom,
*Zginana rączka - zapewnia komfortowa aplikację,
* łatwa w użyciu
Nakłada 40% tuszu więcej, aby w pełni pokryć rzęsy już jedną warstwą. 
*dostępny w 2 odcieniach   -  (brązowo - czarny i głęboka czerń)

Rzęsy jak reklamie TV? - sprawdźmy!


Moja opinia:
* Tusz widocznie wydłuża!
*delikatnie pogrubia
*moim zdaniem daje dość naturalny efekt, jeżeli ktoś nakłada go mniej ode mnie:)
*czerń jest rzeczywiście dość soczysta.. ale czarny jak czarny..;)
*bez grudek!
*bardzo ładnie rozczesuje rzęsy!
*nie kruszy się i nie obsypuje
*wygodny w aplikacji, dzięki zginającej się rączce, można dowolnie go sobie ustawić i dostosować do siebie;)!
*praktyczny, ma zaledwie 8, 5 cm śmiało go można wsadzić do torebki
*opakowanie zawiera instrukcje obsługi:)

ogólnie jestem bardzo zadowolona! moja ocena to 5!:) cena ok. 20 - 25 zł
a oto rezultaty 

Bez tuszu

pierwsza warstwa

druga warstwa

i więcej;)









instrukcja obsługi




zginana w obie strony rączka.

i jak Wam się podobają efekty?

pozdrawiam i zapraszam do oglądania i komentowania!:)

p.s jeżeli ktoś jeszcze  zechciałby pomóc i wypełniłby ankietę potrzebną do pracy magisterskiej mojej siostry byłabym wdzięczna! -- > ANKIETA

pozdrawiam Was serdecznie!;)

12 komentarzy:

  1. nie uzywalam jej ale Twoje rzesy wygladaja super!

    OdpowiedzUsuń
  2. A dziękuję! Ankietę zaraz wypełnię :)
    Jestem ciekawa tego tuszu, ale chyba musiałabym go wypróbować, aby zastanowić się nad zakupem :) no i te Twoje usta, agrr!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe;), oj tam oj tam:), nic szczególnego, wiele dziewczyn pewnie takie ma:), a co do tuszu, szczerze polecam wypróbować!:)

      Usuń
  3. heh,ja również zamiast zwrócić uwagę na rzęsy to patrze na usta :)
    Śliczne je masz,ale rzęsy też cudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja na początku miałam na nią ochotę, ale mi przeszło.... masz śliczną buzię

    OdpowiedzUsuń
  5. witaj, trafiłam tu przypadkowo, i powiem ci, ze jestem zaskoczona ta maskara z Avonu, tego bym sie nie spodziewala, a efekty faktycznie rewelacyjne. chyba sie na nia skusze :) pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście, daje świetny efekt! :o A jakie masz śliczne loczki! *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Avon poszalało z tym tuszem. Wygląd jest super przyciągający oko.

    OdpowiedzUsuń