wtorek, 15 stycznia 2013

coraz bliżej... Dzień babci i dzień dziadka!



Cześć kochani, co słychać? u mnie teraz zbliża się okres sesji. czyli "zapierdziel time":D, a do tego jeszcze praca... ale jak zawsze.. Dam rade!:) zaległy post  o pomadkach z Avonu - "idealny pocałunek" jeszcze napiszę, ponieważ nie ma narazie kiedy zrobić zdjęć, rano nie mam czasu a jak wracam z pracy to jest już za ciemno:(. ale to nic, nadrobię to w wolnej chwili:), a dziś chciałabym Wam przypomnieć że już za tydzień jest Dzień Babci i Dzień Dziadka:)!
 macie może jakieś pomysły na prezent? lub jak dziadkom w ten dzień sprawić jakąś niespodziankę?

w internecie znalazłam kilka propozycji:
Dla babci
1. Kubek




2.  Ręcznik

3. fotel bujany


4. Bluzka
 BABCIA na medal z własnym nadrukiem
 

5. Księga okolicznościowa lub ramka ze zdjęciem
 Dla Babci i Dziadka
 6. Filiżanka na kawusię:) lub cały ich zestaw.



7. Kwiatek





8.  Perfumy



9. Słodycze





10. Lub po prostu laurka:)




ja dwa lata temu dałam poduszkę, w tamtym mega laurko- kartke a w tym roku nie mam pomysłu.. może perfumy? a może Wy mi coś doradzicie?

a tu macie kilka propozycja dla dziadka
1. t- shirt

2.Poduszka


3. Zestaw do golenia
PREZENT NA DZIEŃ DZIADKA. Prezenty dla hobbystów!
4. Gry typu szachy/warcaby (jeżeli lubi) :)



5. Kubek



6.Portfel





7. zegarek




I wiele wiele innych:)

 mam pytanie, jesteście zainteresowani  postem z odpowiedziami na pytania dotyczącymi mojej osoby? jeżeli tak to po prostu zadawajcie pytania w komentarzach bądź na maila jak ktoś woli, a chętnie odpowiem i  o tym napiszę! pozdrawiam i
zapraszam Was na mojego facebooka >>>klik <<< pozdrawiam was serdecznie!:)





15 komentarzy:

  1. Skąd pomysł na pisanie bloga?:)
    Dzięki za przypomnienie, bo ja oczywiście zapomniałam ;p Moja babcia chce abym napisała dla niej jakiś wiersz;)

    OdpowiedzUsuń
  2. thanks for your lovely comment on my blog!
    great picks, I love that superman shirt haha

    OdpowiedzUsuń
  3. moi dziadowie już nie żyją:( mi tylko pozostaje odwiedzić cmentarz;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely blog :)
    I definitely follow you...would you like to follow each other?

    http://nancymaterialgirl.blogspot.it/

    xoxo Nancy S.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie niestety też zbliża się sesja...
    Bardzo fajne te pomysły na prezenty ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja myślę o kubeczkach, córka jeszcze za mała na rysowanie laurek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Thanks for stopping by my blog :)
    I'm glad to have you among my followers!

    xoxo Nancy S.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już niestety nie mam komu robić prezentu, ale podobaja mi się kubki super babci i super dziadka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ta filiżanka ;)
    ja babci zawsze dawałam kwiatka w doniczce,bo to zapalona ogrodniczka ;) a dziadkowi to już różne cudaki ;) w tym roku jednak niestety nie będę mogła ich po rozpieszczać,ewentualnie wysłać kartki i zadzwonić ;(

    zapraszam do siebie ;) dodaję Cię do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hey there! Someone in my Facebook group shared this website
    with us so I came to check it out. I'm definitely enjoying the information. I'm book-marking and will be tweeting this to
    my followers! Outstanding blog and excellent design and style.


    My web-site: samsung ultrabook ram

    OdpowiedzUsuń
  11. Wonderful beat ! I would like to apprentice while you amend
    your site, how can i subscribe for a weblog site? The account aided me a applicable deal.
    I have been tiny bit familiar of this your broadcast provided vivid clear concept

    Have a look at my web blog ... samsung wireless phone replacement

    OdpowiedzUsuń