sobota, 10 listopada 2012

Kurs wizażu....

Witam Was:) na wstępie chciałam Was zaprosić na mojego fanpage:) klik:).zachęcam do polubienia. dopiero go założyłam, więc wybaczcie ten brak urozmaicenia... ale dopiero zabiorę się za to w wolnej chwili.
Miałyście kiedyś może okazję uczestniczyć w jakiś warsztatach z wizażu? lub chodziłyście do szkoły czy na kurs? ja byłam na kursie i powiem Wam, że dużo on zmienił, zwłaszcza rozszerzył mi horyzonty na temat dbania o cerę i ogólnego wyglądu i harmonii na twarzy. Poznałam m.in. różne techniki malowania cieniami, typy urody, rodzaje cery i sposoby dbania o nią, typy makijażu, oraz charakterystykę podstawowych kosmetyków. Postaram się wam trochę w dalszych postach to rozszerzyć:), myślę że każda z Was coś dla siebie ciekawego w tym znajdzie. tym czasem, jeśli macie szansę pójść na na warsztaty, lub zastanawiacie się nad kursem to polecam gorąco! na pewno nie stracicie a zyskacie;)! przeważnie po kursach powinien być Wam wręczony certyfikat, bynajmniej u mnie był:) jeśli chodzi o Lubelszczyznę, a konkretnie Lublin to polecam szkołę wizażu MAKEUPLACE!:) warsztaty warte ceny! tu macie linka do ich strony internetowej klik , gdzie znajdziecie więcej inf. :). Aneta z Rafałem to para, ona wizażystka on fotograf. Aneta jest jedna z bardziej znanych wizażystek w Polsce:), jej profesjonalizm i podejście do tematu jest naprawdę na wysokim poziomie, atmosfera taka że czujesz się jakbyś się znała z tamtymi dziewczynami od lat, aż się nie chce wracać do domu! mimo że ja już swój kurs skończyłam rok temu to zawsze jak przejeżdżam czy przechodzę obok siedziby to patrze w okna czy coś się tam dzieje. Poniżej przedstawiam Wam kilka zdjęć z sesji która tam była na koniec warsztatów oraz mój dzisiejszy look;).




Przepraszam za moją jakość zdjęć.. nie jest najlepsza. Dziś zdjęcia w moich naturalnych włosach;)




Dzisiejszy makeup:
podkład: GOSH
tusz:False lash telescopic L'Oreal
kredka do oczu: wysuwana  konturówka do oczu czarna AVON (klasyczna)
pomadka: Lśniąca szminka Ultra Colour Rich odc. Berry Glitz AVON 
Puder: transparentny, CLINIQUE
+ perełki rozświetlające AVON. 
p.s polecam kosmetyki kolorowe do malowania AVON!;)  

12 komentarzy:

  1. Nie, nie uczestniczyłam w takich warsztatach. Ale kiedyś - czemu nie;) Sama robię sobie makijaż, może nie jest jakiś świetny, ale rozwijam się;) Jesteś śliczna:)) Piękne masz te loki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś byłam zapisana na takie warsztaty ale nie odbyły się z powodu braku zainteresowania. a szkoda, bo naprawdę miałam na nie ochotę iść :) innym razem pójdę ;)
    a co do zdjęć to jesteś prześliczna i masz bardzo ładne włosy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje:), a z tymi włosami to ciężko jest;/..zwłaszcza z rozczesywaniem.

      Usuń
  3. Prześliczny miałaś swój naturalny kolor!!! i taka delikatna... ech... wszystkie się farbują no i po cóż?? zacznijcie się farbować jak siwe będziecie hehe :) ;)
    W loczkach Ci bajecznie! naturalne są?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja się nigdy nie farbowałam;), kiedyś chciałam szamponetką.. ale jednak nigdy się nie odważyłam. tak, to naturalne:)

      Usuń
  4. ale masz piękne włosy!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. WŁAŚNIE ŚLICZNE USTA

    POZDRAWIAM
    art-paola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz ładne loki :)
    dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie :)

    http://agaczarna618.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podobają mi się loki!

    OdpowiedzUsuń