poniedziałek, 5 listopada 2012

1 post!:)

Cześć:)
Na wstępie, chciałabym przywitać Was na moim blogu.:). Jestem Marta, mam 20 lat i założyłam bloga trochę dla urozmaicenia czasu, trochę dla sprawdzenia siebie, czy będę się w tym realizowała ale trochę też aby poznać nowych ludzi i poszerzyć swoje horyzonty, "..bo ile głów na świecie tyle zdań, myśli i pomysłów.." będzie tu można znaleźć w zasadzie wszystkiego po trochu, trochę o makijażu, trochę z ubraniami, aczkolwiek od razu chce powiedzieć że nie jestem zapaleńcem modowym ;), chodzę w tym co mi się podoba i w czym dobrze się czuje nie patrząc na to czy to krzyk mody w danym sezonie.A trochę może też pogadamy o innych pierdołach:). mam nadzieję że znajdzie się chociaż garstka osób które będą chciały tu od czasu do czasu zajrzeć. dodaje parę zdjęć przedstawiających mnie:).





Pozdrowionka, Marta:)

1 komentarz:

  1. Ahaa, its fastidious dialogue concerning this article here at this blog, I have
    read all that, so at this time me also commenting at this
    place.

    Look at my website bloggie digital cameras

    OdpowiedzUsuń